چرا گریه میکنم

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

چرا گریه میکنم

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

چرا گریه میکنم

تا حالا شده تمام شب گريه کني بدون اينکه بدوني چرا؟؟؟
تا حالا شده رفتنشو تماشا بکني ولي نخواي بره بعد آروم تو دلت بگي دوستت دارم اما نخواي بدونه؟؟؟
تا حالا شده بري تو راه مدرسش تا اونو ببيني اما نخواي اون تو را ببينه؟؟؟


سلام عزيزم، دلم برات تنگ شده. دلم مي خواد با تو باشم، کنارت باشم.
 دلم مي خواد دستات تو دستام باشه در حالي که سرم رو مي ذارم رو شونه هات.
دلم مي خواد تو چشاي خوشگلت زل بزنم و دنيا تو اين لحظه متوقف بشه برا هميشه.
دلم مي خواد تمام خيابون هاي شهر رو باهات قدم بزنم در حالي که از خودمون برا هم مي گيم.
 دلم مي خواد تو رستوران روي ميز دستات رو بگيرم.
 دلم مي خواد هر کي تو رستورانه از عشقي که به هم داريم حسوديش بشه.
 دلم مي خواد بدوني از نظر من چقدر خوشگلي.
 دلم مي خواد قلبم رو پيشت جا بزارم و دلت مال من باشه برا هميشه.
 دلم مي خواد بدوني چقدر عاشقتم و دوستت دارم.
دلم مي خواد که بهم بگي که چقدر دوستم داري.
 دلم مي خواد خوشبختي را با تو تجربه کنم.
 .دلم همه ي اينارو مي خواد و از همه بيشتر تو رو


گفتي: به نظر تو دوست داشتن بهتره يا عاشق شدن؟
گفتم: دوست داشتن…
گفتي: مگه ميشه همه ادما دلشون مي خواد عاشق بشند.
گفتم: اون کس که عاشقه مثل کسي ميمونه که داره تو دريا غرق ميشه ولي اوني که دوست داره مثل اين ميمونه که داره تو همون دريا شنا ميکنه و از شنا کردنشم لذت مي بره. تو چشمام نگاه کردي و
گفتي: تو چي تو عاشقه مني يا منو دوست داري؟
خيلي اروم گفتم: من خيلي وقته غرق شدم.



نظرات شما عزیزان:

فاطمه الا
ساعت23:36---9 دی 1394
عاااااااااااااالی
پاسخ:ممنون همشهری عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394 | 10:56 بعد از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.